Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs

Novi Sad
19.02.2018.
11:59 > 12:09
Neformalno udruženje građana "Krug roditelja čuvara", koje se zalaže za ukidanje obavezne vakcinacije u Srbiji, ne uspeva da zakaže tribinu u Novom Sadu.

Komentari 116

  • Dragana

    12.05.2018 00:33
    Homeopatica
    Ova tema je mač sa dve oštrice. Da li vakcinisati ili ne? Ali, na ovakve,ozbiljne tribine treba pozvati imunologa, da lepo objasni prednosti i mane, tj. da li vakcina može biti okidač za neku bolest. Pozvati pravnike, med. sestre i samozvane doktore homeopate.Smešno. Od kada je zvanje diplomirani homeopata!? Neko ko je završio megatrend, bavi se "bajanjem", ko je sve isprobao. Jad i beda. Zemljo Srbijo, šta si dočekala.
  • Dejan

    20.03.2018 15:39
    Toliko snimaka oštećene dece nakom primanja vakcina, toliko pedijatara koji su posle mnogo godina prakse shvatili štetnost vakcina i prestali da vakcinišu svoje pacijente, toliko naučnih studija o štetnosti vakcina, toliko sudskih presuda donesenih protiv farmakomafije zbog trovanja dece vakcinama, toliko priznanja Bil Gejca i ostalih satanista da su vakcine najbolji način da se sprovede depopulacija stanovništva, tolike zastrašujuće brojke uništene ili sterilisane dece svuda po svetu usled vakcinacije i vi dalje za tu bedu od para koju dobijate se zalažete za oduzimanje svih prava roditelja da štite i da se brinu o svom detetu. Govorite da smo mi roditelji glupi a da ste vi neverovatno pametni i zalažete se po ovim vašim komentarima da nam se oduzmu sva ljudska i roditeljska prava i da se odreknemo naših očiju, ušiju i mozga i da samo vama slepo verujemo da je sve u najboljem redu i da će te se vi brinuti o nama retardiranima i nesposobnima. Prošlo je to vreme kada ste imali monopol nad informacijama. Još malo možete da se koristite tim mafijaškim tehnikama zastrašivanja ali i tome uskoro dolazi kraj.
  • Marko Veseljak

    23.02.2018 17:00
    Čitam ove vaše poslednje komentare i mislim u sebi "pa nama i nisu najveći neprijatelji ovi što su nas ubijali 1999. godine sa bezbedne daljine, mi smo sami sebi dovoljni da se samouništimo"!. Od čega je toliko italijanskih vojnika u sastavu KFOR-a umrlo i obolelo na Kosovu?! Da nije od epidemije malih boginja?! Pročitajte ovo:

    http://kossev.info/strana/arhiva/tv_prva_tragom_osiromasenog_uranijuma__umrlo_300_italijanskih_vojnika_bolesno_4000_italija_cuti_ali_salje_komisiju_na_kosovo/13858

    O nekoliko sudskih presuda za naknadu štete obolelim italijanskim vojnicima od strane Ministarstva odbrane Italije i dokazanoj povezanosti kontaminiranog područja i njihove bolesti možete ovde pročitati:

    https://www.ekspres.net/drustvo/zasnovano-na-tuzbi-obolelih-italijanskih-vojnika-republika-srpska-tuzi-nato-zbog-bombardovanja-osiromasenim-uranijumom

    Ne znam šta je povod da pišete ove gadosti, verovatno novac, jer drugo što mi pada na pamet je neverovatna mržnja prema ovom narodu, koji po vama očigledno treba da nestane!!!

  • Vlada

    23.02.2018 09:40
    @Marko Veseljak 23.02.2018 • 01:32

    Ja sam pročitao tekst i mogu da ti kažem par stvari:
    1. Ovde pričamo o OSIROMAŠENOM uranijumu, a ne o OBOGAĆENOM uranijumu (zaboga miloga!) Pročitaj prvo šta pišeš ili promisli prvo pre nego što kažeš bilo šta.

    2. Sve što je čovek rekao u članku apsolutno stoji. Prvo, Vojvodina i centralna Srbija nisu bombardovani osiromašenim uranijumom, pa zato ni ne može biti reči o uticaju istog na stopu kancera u Srbiji. Drugo, osiromašeni uranijum emituje samo alfa zrake koji ne mogu da prodru ni kroz list papira, a kamoli kroz kožu. Opasan je samo ako se udahne ili prodre u telo, jer dugoročno emituje nisku radijaciju (efekat erozije), pa posle dužeg vremena može izazvati biohemijske anomalije (rak, između ostalog). Zato i ne treba koristiti OU municiju, jer iz prevelike količine se povećava rizik da se ista udahne. Međutim, to nije bio slučaj u Srbiji. Ta municija je bacana u relativno uskom pojasu na Kosovu. Ovo jasno piše u tekstu i to i jeste naučno potvrđena činjenica (proverio sam u nekoliko različitih izvora).

    Iz ovoga napisanog, jasno mogu videti i kako si radio istraživanje vezano za vakcine i stoga odmah mogu da kažem da bih ja i te kako dao da mi pomenuti doktor vakciniše dete jer čovek temeljno pristupa svom poslu.

    Moje dete, inače, jeste vakcinisano, zdravo je i pravo je i čak vrlo napredno za svoj uzrast. Ti ako nećeš da vakcinišeš svoje dete, nemoj, ali nemoj zato da podbunjuješ ostale.
  • Grimizna slina

    23.02.2018 09:28
    @Marko Veseljak
    Osiromašeni. U pitanju je osiromašeni, a ne obogaćeni uranijum. Osiromašeni uranijum emituje alfa zračenje. Alfa zračenje se zaustavlja listom papira, hartije. Osiromašeni uranijum ne može da vas ozrači osim ukoliko ga ne unesete u organizam (hranom). Ako se to desi, daleko, daleko brže će vas ubiti to što je osiromašeni uranijum teški metal i trovanje koje teški metali izazivaju. Porast maligniteta nakon ratnih dejstava, mnogo je verovatnije, potiče od psihološkog dejstva i stresa koji je izazvan ratnim dešavanjima.

    Kada je psihološko dejstvo rata počelo da jenjava, krenuo je novi eksperiment nad nama: počeli su da nas zaprašuju antivakserima. Antivakseri su se spustili padobranima u naše društvo i sada deluju posredno i neposredno. Neposredno tako što izazivaju opštu opasnost smanjujući kolektivni imunitet populacije, a posredno izazivajući maligna oboljenja prouzrokovana stresom koji izazivanju njihove izjave kod mislećih i obrazovanih ljudi.
  • hm

    23.02.2018 08:59
    Ja bih voleo da je tribina. Sve gluposti treba da su ismejane.
  • Marko Veseljak

    23.02.2018 01:32
    Vidim da su neki pročitali link, pa postavljam pitanje - da li bi vi svoje dete dali da vam leči doktor i da ga vakciniše, a koji javno govori da ne postoje posledice od obogaćenog uranijuma?! Pomenuti doktor u vestima na datom linku je glavni zagovornik obaveznog vakcinisanja!
  • Roki

    22.02.2018 21:44
    @Majka
    Jako mi je žao što to moram da kažem ali vi gospođo iza potpisa Majka izgleda da imate veoma ozbiljan problem. Ja sam zapanjen i zgrožen upravo zato što se majka a toliko ste izgubljeni...
  • Posmatrač

    22.02.2018 11:54
    Da li su antivakcinaši spremni da učestvuju u jednom sociološkom istraživanju koje predviđa anketu sa sledećim pitanjima:
    a) da li ste vegan?
    b) da li verujete homeopatama?
    c) da li mislite da je Zemlja ravna ploča?
    d) da li su astronauti zaista sleteli na Mesec?
    e) da li biste prešli u budizam?
    f) da li i zimi biciklom vozite dete u vrtić?
  • Majka

    21.02.2018 23:05
    E Srbijo!
    Divim se optimizmu nekolicine mislećih koji i pored vekovima moralnih osujaćenja od strane Turaka, fašista, komunista i ovih, finih liberalnih Amerikanaca imaju hrabrosti, moralnosti i vere da će živeti život kao čovek, a ne kao poslušni pas koristan jedino državi. Tako su nam vekovima dodeljivali samo različite uloge i funkcije, kalupili nas u jeftini šablonizam u kome samo prosek preživljava, koristeći latentne i perfidne instrumente manipulacije. Danas je sistem vrednosti obrnuto srazmeran zdravoj logici jer vlada tehnokratija pod okriljem demokratije gde ste nam dali važne diplome i funkcije, a uzeli ono najsvetije u životu-pravo na roditeljstvo i zdravo potomstvo. Gospodo, NE DAM vam da vršite eksperimente na mojoj deci kako biste ispunili uslove, praveći dosledne korisnike farmaceutske industrije, jer su moji najviši interesi zdravlje i sreća porodice. I nije vas sramota da usred goruće teme kada sejete virus morbila vakcinama izađete sa sloganom TREBA NAM BEBA! Srbijo probudi se, ujedinite se ljudi sa svim različitostima jer smo ovako posvađani najlakši plen! Dele nas na bogate, siromašne, crne, bele, javne, privatne, muškarce, žene, građane, seljake, zdrave, bolesne, nevakcinisane i vakcinisane kategorije po kojima prave statistiku biračkog tela za velike izbore.
  • @Dragan

    21.02.2018 14:40
    U radu je izneta hipoteza i dokaz. Za dokaz je kasnije utvrđeno i potvrđeno više puta da nije validan. Šta ima dalje da se priča o tome? Ili vam je neophodno da bude snimljena serija, da biste shvatili?
  • Dragan

    21.02.2018 12:26
    Da ti pripadne muka...
    Citam komentare a bogami i ovaj pretenciozni tekst. Preuzeta je baklja od Bljica koja treba da nas prosvetli, nas koji opstasmo s malo mozga. Za pocetak, dete sam redovno vakcinisao do pred polazak u prvi razred, bio zakleti pratilac zapovjesti belih mantila. Dok nisam osetio posledice po sebe, dete i suprugu, a i pokojni ćale je tu negde. I shvatio da nesretnici u belom, bar po pitanju vakcina, nemaju apsolutno pojma, čak i pedijatri. Kad sam krenuo sam da trazim odgovore naišao sam na toliko ogavne informacije i manipulacije da ti se zgadi zivot. Pokusali su da uniste onog Vejkfilda, a doktor koji NIJE bio protiv vakcina, posle torture je poceo misliti svojom glavom. On je samo objavio rad gde sa naučnom metodom pokazuje da izgleda postoji veza sa davanjem VIŠE vakcina u jednoj sa povećanjem broja Autizma i drugih neuro ali i bolesti probavnog trakta kod dece, kojima je ubrizgan koktel vakcina za više bolesti. Kada je inkvizicija sasekla njegov naučni rad, čovek se zainatio, poceo da istrazuje i shvatio da je čitav sistem vakcina pogrešan. Uostalom to tvrde i grafikoni CDC američkog, crno na belo. Imate odličnu seriju na FOXu, o mutantima, dovoljno je povuci paralelu sa inkvizicijom. Svako sa drugim misljenjem mora u podrum. Kako je prosla inkvizicija znate i sami. Balon koji se previse stiska, na kraju pukne, razmislite o tome.
  • Gabi

    21.02.2018 12:08
    Mislim da je najveća konfuzija oko vakcina nastala kao posledica priče oko vakcinacije za ptičiji grip. Nešto što smo mi roditelji do tog momenta smatrali kao pomoć da imamo zdravo dete, postala nečija zarada (tadašnjeg ministra zdravlja). Uništen Torlak u koji smo imali poverenja ali da bi mogli da napravite posao veka morate da uništite domaću proizvodnju koja se bavi istim Mislim da toga nije bilo ovi razgovori se ne bi uopšte vodili. Jako veliki broj dece ima poremećaj govora pošto bleji u tv tablet ili telefon, što mu roditelji dozvoljavaju u to sam se lično uverila. Lično u svom okruženju imam dete koje je zanemarivano u smislu ćuti i igra igrice i sada su grdni problemi ispraviti i dovesti ga u red. Pa sad lakše reći da je od vakcinacije. Deca su mi vakcinisana u neka normalna vremena i sada bi ih opet vakcinisala.
  • opet...

    21.02.2018 11:10
    Veliko G i ovde po zadatku botuje i vređa.
    Taj se razume u sve, a tolerancja mu je na nivou esesovca, pa neistomišljenike u diskusiji u nedostatku kontraargumenata uvek proglašava za umobolne.
    Strašno je da takve agresivne psihopate imaju pristup internetu.
  • Vlada, onaj drugi

    21.02.2018 10:21
    @G
    Ono kad se ljudi svakodnevno sprdaju sa tobom, pa ti se ludilo toliko razbukti da ne gledaš gde udaraš, nego spopadaš rendom ljude po netu čak i kad se slažu s tobom xD
  • G

    21.02.2018 10:10
    @Vlada - ne volite da propustite priliku da zalajete u mom pravcu. No, ne ostajem vam dužan - potpuno je očekivano da se ponosite svojim umnim "dostignućem" usled kojeg ste u 21. veku poštovalac davno propale ideologije koja je nanela neizbrisivo zlo i patnju čovečanstvu.
  • Vlada

    21.02.2018 08:56
    Salamander 20.02.2018 • 22:25
    pocetno slovo, pristaje ti
    to ostaje iza sendvica

    I tebi pristaje nick. Otprilike vam je isti IQ
  • Zvonce

    21.02.2018 08:50
    I jos nesto apripo sendvicara.
    To ej mislim najruznije etiketiranje koje je iko mogao da smisli u svom bolesnom umu.
    Time vredjate armiju od nekoliko hiljada studenata koji se u okviru kampusa, kada nemaju vremena da odu do menze ili da dodju do stana u kojem im stoji zaliha hrane briznih majki,/ pa ti studenti jedu sendvice, jer druga brza hrana skoro i da ne postoji u sirem krugu kampusa( bilo kog). sendvicima se hrane i profesori, tetkice i zaposleni u studentskim sluzbama. Znaci svi su oni sendvicari? Pa bravo.
    Sendvicari su i pripadnici policije i zandarmerije kada idu na teren da obezbedjuju utakmice na kojima svi vi odavdeN divljate povremeno. Dobiju sendvic i dve flasice vode da bi izdrzali navijacko divljanje po utakmicama i stajanje u mestu koje podrazumeva barem osam sati na jednom istom mestu. Znaci i oni su sendvicari?

    Pa fuj bre.
    Ne znate nista drugo pametno da kazete i napisete onome cije vam se misljenje ne svidja, sem da je bot i sendvicar.
    Treba smisliti vakcinu i protiv takvog vaseg trolovanja. Bar da taj opaki Novartis zaradi jos stogod:)
  • Vlada

    21.02.2018 08:49
    @Salamander

    To što ti za sebe kažeš da si istraživač i lekar ne znači apsolutno ništa. I Karleuša za sebe kaže da je pevačica. Jak si mi ti lekar i istraživač kada čak ni ne znaš šta double-blind metoda znači i kako je zaista otkrivena i počela da se koristi. Povezuješ homeopatiju sa vakcinama... Praviš analogiju između DNK i wi-fi... Možda se ne vakcinišeš, ali nečime se bodeš u venu sigurno, jer normalna, nedrogirana osoba ovako nešto ne može da napiše.

    Uostalom, lupetaj ti šta hoćeš. Vakcinacija je obavezna i tako i treba da bude. Ti ne moraš da se vakcinišeš, svoje dete takođe ne moraš da vakcinišeš. Ja se nadam da vam se to neće obiti o glavu. A nadam se i da će u ovoj zemlji institucije jednom odraditi svoj posao i zaista zabraniti nevakcinisanoj deci da pohađaju bilo kakav kolektiv. Ako vakcinacija nije obavezna, nije obavezno ni da se ide u vrtić.

    Osnovna škola, s druge strane, jeste obavezna. Na kraju ćeš morati da pogneš glavu i da ili počiniš krivično delo i falsifikuješ potvrdu, zbog čega ćeš pre ili kasnije ovako ili onako odgovarati, ili ćeš da vakcinišeš dete.

    Ti samo nastavi da troluješ i da one koji ti iznose činjenice nazivaš botovima. Neizmerno nas zabavljaš i ukazuješ na pravu prirodu ljudi koji su protiv vakcina.
  • Zvonce

    21.02.2018 08:44
    Videh da mi je neko negde odgovorio, al odgovor nema veze sa onim sto sam napisala.
    Vidi, brate. Da ti objasnim,
    Nema pregovora niti suceljavanja.
    Imas zakonsku obavezu vakcinacije.
    Lebati, sto ne napravite tribinu protiv zakonske obaveze placanja poreza? Aaaa, pa to i ovako ne placate.
    Sto ne napravite tribinu protiv zakonski odredjenih akciza i pdv na benzin, cigarete i kafu, jer samo to kanda i konzumirate? aaaa, pa to nema veze, za to mora da se ima. Posto je to ono in, i nema veze sto sve to izaziva isto bolescine kao i izostanak vakcinacije.
    Da ponovim, sve sto je zakonska obaveza se mora postovati, koja god da si stranka ili veroispovest. Ili smatrate svi vi antivakcinalisti da nista od svega ovoga za vas ne vazi, jer vam se obaveza jednostavno ne svidja?

    Dalje, mama Miljana. To sto ste mama ne cini vas najpametnijom na svetu. Naprotiv, vec morate jos puno da ucite i kao mama i kao sta god da ste po profesiji, a posebno u pogledu gramatike, pravopisa i matematike. Slike koje sam videla od samih vasih clanova govore u prilog tome da ne da vas nije bilo stotine i hiljade, nego mnogo manje. Da niste ni dobili salu nego neki cosak. I da je ostalo 150 ljudi napolju, u hotelu i pred hotelom bi bile maltene demonstracije a o tome, prema izvestajima i slikama, ni reci. To je onaj deo matematike koji treba jos da ucite.
  • Marko Veseljak

    21.02.2018 00:24
    http://mondo.rs/a942613/Info/Drustvo/Rak-i-NATO-Bombe-dr-Zoran-Radovanovic-kaze-da-veza-ne-postoji.html
  • Salamander

    20.02.2018 23:31
    @ celavi multipseudonim
    Kada su Kon i Tomica zavrtaku rukave za vakcine protiv pticijeg gripa, bila je ista ovakva kampanja. Posle je na videlo izasla pronevera i laz koju su u rafalima preko nedija izniosili.
    Sve za lovu.
    I ova kampanja je iz iste " kujne".
    Pa nije narod ni glup ni slep ni nepismen ni bez interneta.
    Srednji vek i kov na vestice su proslost svuda sem u Srbiji
    Inkvizicija
    Djordano Bruno
    Kartezijanci
    ....
  • Salamander

    20.02.2018 22:25
    @G
    pocetno slovo, pristaje ti
    to ostaje iza sendvica
  • Salamander

    20.02.2018 22:14
    @Trol@Bot@Vlada
    znas da citas Wikipediju i da botujes. Sasvim dovoljno da ti gazde bace sendvic.
    Od toga kosa ne raste. Odnosno nista ne raste.
    Po struci sam i lekar i istrazivac i ne moram da prosim sendvice i da se grebem kod roditelja.
    Sam zaradjujem i mislim svojom glavom i to od 15 godine.
    Niko mi nije ni sendvic dao.
  • G

    20.02.2018 21:06
    @Salamander - još jednom vas molim da hitno uzmete uput za psihijatra i lečite vaše teško mentalno stanje. Uvereni ste da je metoda dvostrukog slepog eksperimenta uvedena od lica koje je umrlo pola veka ranije, uvereni ste u apsurdne ideje o DNK i veoma tipično za teške slučajeve paranoidne šizofrenije uvereni ste u teoriju zavere bez ikakvih dokaza odnosno vodite se isključivo "dokazima" koje ste sami izmislili. Vi ste potpuno uvereni u imaginarni svet koji ste konstruisali oko sebe, ovo je znak veoma teške i ozbiljne psihoze i takvi predstavljate veliku opasnost za sve u svojoj okolini.
  • Vlada

    20.02.2018 19:57
    @Salamander
    Nemam apsolutno ništa protiv da se do kraja života lečiš metodama Paracelzusa, Aristotela, Kozme i Damjana i starih Kineza. Nikada nemoj da probaš izume Pastera, Salka, Hilmana i ostalih dunstera. Verujem da ćeš svetu time učiniti veliku uslugu. Trolu.
  • Salamander

    20.02.2018 17:50
    Trol si ti
    I bot.
    dr Samuel Hahneman je prvi uveo " double blind" metod i vakcinaciju u tom smislu. A ako bas hoces, Aristotel, Paracelzus, Kozma i Damjan, Ajurveda, kineska tradicionalna medicina... svi su poznavali rudimente vakcinacije.
    I svaki pcelar ih je poznavao i znijar...
    Ali ova KAMPANJA je ANTISRPSKA i ti u njoj aktjvno ucestvujes na strani botova i placdnih domacjh izdajnika
  • Vlada

    20.02.2018 17:26
    @Salamander 20.02.2018 • 15:05
    Vakcinacija je " Posao"?
    Ne, to je metoda koja je ustanovljena pre 200+ godina, od strane dr Samuela Hahnemanna, ica Homeopatije

    OK, definitivno si trol. Prvi zapisi o nekom vidu vakcinacije datiraju još iz 17. veka iz Kine i Indije, gde su kraste od velikih boginja sasušene u prah davali ljudima kao vid inokulacije.
    Veliki broj doktora je vođen tim principom polako usavršavao proces, među kojima su najznačajniji Edvard Džener, Luj Paster i Moris Hilman.
    Taj koga ti pominješ jeste izmislio homeopatiju, ali veze sa vakcinama imao nije.
    Sedi, jedan!
  • Boban

    20.02.2018 16:05
    @$salamander
    Ok, jasno je da unosno zarađujete od ovoga, ali potrudite se bar malo više.
  • Marko Veseljak

    20.02.2018 15:58
    Ko o čemu Cimerman o poštenju! Druže, sledeći put dođi lično, a ne zovi policiju!
  • Salamander

    20.02.2018 15:05
    @Vlada
    Vakcinacija je " Posao"?
    Ne, to je metoda koja je ustanovljena pre 200+ godina, od strane dr Samuela Hahnemanna, ica Homeopatije
  • Salamander

    20.02.2018 13:28
    Nutricionista koji je gojazan
    To nije u redu.
    Isto i pulmolog koji pusi
    Kardiolog koji jede masno i pudi i pije
    Stomatolog koji otvara pivo zubima
    Imunolog koji vakcinise beskorisnim vakcinama...
  • Vlada

    20.02.2018 13:28
    Gde je mozak, gde je logika?
    @Salamander

    Ne bih komentarišem besmislene rečenice u Vašem poslednjem komentaru. Samo ću ovako javno da primetim da niste ništa rekli po pitanju superinfekcije koju sam pomenuo i koja je naučna činjenica, a koja ne bi bila moguća da je tačno to što vi pišete.

    Opis iste imate na linku ispod:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Superinfection

    Primer iste imate na linku ispod (upala pluća izazvana oslabljenim imunitetom usled malih boginja):
    http://www.021.rs/story/Info/Srbija/182625/Jos-jedan-smrtni-slucaj-zbog-malih-boginja.html

    Imate li šta na ovo da kažete, a da pri tome ima iole smisla?
  • Mića

    20.02.2018 11:57
    Glas razuma
    Svak ima pravo na reč i to treba saslušati i proceniti.Možda je neko u zabludi i muka ga natera na svaki vapaj.Jedino ne treba manipukisati sa tim unesrećenim ljudima koji su dali sve za svoje dete.Farmaceutska mafija postoji ili ne????
  • Nemanja

    20.02.2018 11:42
    Na jednom mestu se okupilo preko dvesta protivnika vakvinisanja protiv ozbiljnih bolesti? Odlično, to znači da će se problem najverovatnije rešiti sam od sebe.
  • Milan

    20.02.2018 11:42
    Mudraci
    Svaki put isto: funkcionalno nepismeni ljudi i kojekakvi teoretičari zavera u dve rečenice opovrgavaju zvaničnu nauku. Ljudi koji su u OŠ imali dvojku iz biologije napamet nauče nekoliko fraza sa komšinicinog FB posta i odjednom postaju stručnjaci čije mišljenje treba uvažavati.
    Kada smo kod lobija i zarade sa jedne i boraca-dobrovoljaca sa druge strane: raspitajte se koliko Slađana Velkov ili Todor Jovanović zarađuju na svojoj "alternativi", raspitajte se kakve kule i gradove gradi Miroljub Petrović...
    I ne, nije to naša izmišljotina, to je pandemija, ali uvek iza toga leži ili neka fundamentalistička verska organizacija ili kojekakvi New Age iscelitelji koji parazitiraju na ljudskoj gluposti.
    Onda neko ubaci Torlak, kao primao bi Torlakovu, ali neće imperijalističku vakcinu, jer nas oni truju. Danas živi više ljudi nego u čitavoj istoriji, životni vek se produžava iz generacije u generaciju, a vi pričate o depopulaciji.

    Pa "kratka pamet": pričate o zdavim bakama i dekama koji su živeli po sto godina, a nisu bili vakcinisani, a zaboravljate da je pre samo 100 godina u Srbiji svako drugo dete umiralo pre 14. godine, a da je prosečan životni vek bio ispod 40.

    I za kraj specijalitet: kriv je neko drugi. To što se su nam sve životne navike pogrešne, što jedemo pogrešno, pijemo pogrešno, pušimo, zagađujemo i trujemo svoju okolinu-sve to nema veze, krive su vakcine, HAARP, Iluminati.
  • Milan

    20.02.2018 11:20
    Sjajna tribina
    Tribina je uspešno održana a šačici kompleksaša nije uspelo da spreče održavanje tribine, već naprotiv doprineli su tome da još više ljudi dođe da čuje istinu. Sala je jedva primila 150 ljudi, ostalih stotinjak ljudi nazalost nije moglo da stane. Uskoro pravimo u većoj sali.
  • Mama Miljana

    20.02.2018 11:08
    Pozivnica za žurku
    Jeste jeste na dan pobede organizujemo žurku al kao ulaznicu morate doneti prazan ili poluprazan antivakcinalni karton vaseg deteta. E to ce biti prava zurka . Vec vidim kako dolazi 60000 zvanica a vracaju se 60 i par hiljada. Mislite o tome.
  • ljiljana

    20.02.2018 10:53
    sedam i sada teba da se zapitate...
  • Dusan

    20.02.2018 10:46
    Razmisljanje
    Ako detetu vakcinisanom smeta nevakcinisano dete, kako mu ne smeta roditelj, ako je taj roditelj izgubio imunitet od vakcine za morbile?
    Kako isterati dete iz vrtica jer nije vakcinisano, a zadrzati osoblje u vrticu koje je izgubilo imunitet koji, kazu da se stice od vakcine za morbile?
  • Mama Miljana

    20.02.2018 10:43
    Bolje Ribe
    Kada na Youtube ukucam i pogledam "Pedijatri u Banjaluci poručili Vakcinišite djecu" i kada sam sinoc bila i videla one mlade mame na tribini " Obavezna Vakcinacija za i protiv" mogu sa sigurnoscu da tvrdim da su mlade mame sa sinocne tribine mnogo bolje ribe od ovih pedijatrica iz Banja Luke!!! Nista kad se drzava vrati u normalne tokove tj kad izadje iz okupacije od strane farmakomafije organizujemo zurku al samo za mame i tate nevakcinisanih pa nek vide sta je provod i segregacija.
  • @Zvonce

    20.02.2018 09:50
    Ja uopšte nemam utisak da me neko nagovara, nego da ljudi samo sučeljavaju stavove. Za svoje postupke i mišljenje svako je sam odgovoran.
  • G

    20.02.2018 09:43
    @Salamander - gospodine, vi imate teško mentalno oboljenje i neophodno vam je što hitnije lečenje. Vi ste uvereni da ste stručni u nečemu o čemu nemate ni najmanjeg pojma, takvo ponašanje može biti veoma opasno i destruktivno za vašu neposrednu a i širu okolinu. Molim vas da se lečite.
  • @Salamander

    20.02.2018 09:42
    Čoveče, pa ti još šoketaš. Izneo si notornu glupost, dati su primeri koji dokazuju suprotno. Pametnom bi bilo dosta.
  • Sedam

    20.02.2018 09:18
    Bravo za Gimnaziju Laza Kostić. Da nije uradila ovako, zaista bih se zapitao šta moje dete radi u njoj.
  • Mama Miljana

    20.02.2018 09:08
    Kosmicka pravda
    Kada na tribinu pod nazivom "Obavezna vakcinacija za i protiv" uspes pretnjama da je 3 puta dislociras. Kada se tribina neoglasava javno na cetvrtoj lokaciji i kada se obavesti salju iskljucivo u inbox ljudima od poverenja. Kada uprkos pretnjama na tribinu dodje bezmalo 200 roditelja. Kada na tribinu posaljes dve prijave sa dve policijske patrole. I kada policajci koji su dosli po prijavi izraze zelju da upoznaju dr Jovanu Stojkovic :). E tada shvatis koliko je jak roditeljski lobi u Srbiji.
  • @Laki

    20.02.2018 08:55
    Ne možeš svoje needukovano mišljenje zvati "istinom".
  • dr Karaklajić

    20.02.2018 08:55
    @Laki
    Tačno je da je higijena odlična prevencija protiv mnogih bolesti, ali nije tačno da su one iskorenjene zbog toga, već su upravo vakcine koje toliko osporavaze zaslužne za to da nekih bolesti više nema.

    Druga stvar, te priče da u razvijenim zemljama nema malih boginja , savetovao bih vam da ukucate u pretraživac "measles outbreak map" pa ćete videti veoma interesantne podatke sa npr sajtova SZO ili world travel guide, healthtravel i slično.
    Samo jedan podatak, 2014 ste imali epidemiju malih boginja (pod epidemijom kod malih boginja se smatra situacija kada broj obolelih preže 100 ljudi što samo dokazuje koliko je ova bolest ozbiljna) u USA, Kanadi, Nemačkoj i Italiji! Da li su to zemlje trećeg sveta, sirotinjske zemlje ili zemlje sa lošom ličnom higijenom. Ne bih rekao već napredne zemlje gde se ljudi pale da bgudu prvi u svemu pa tako i u priči da vakcine izazivaju autizam
  • Salamander

    20.02.2018 08:31
    @Vlada
    Ne mozes zakljucivati o moru, gledajuci u plicak.
    Shvatio si ono " za jednu celiju", ali znaj da celije imaju sistem komunikacija, wi-fi i to umrezen , koji se oslanja i na fascijalni sistem u komunikaciji . Receptori se " otvaraju" i " zatvaraju" zavisno od " podataka" iz " mreze". Tvoje povrsno poznavanje rada imunog sistema moze da se prosiri, ali uci!
  • Laki

    20.02.2018 08:18
    Šta je istina?
    Istina je da pre dvesta godina i više, ljudi umirali od bolesti i epidemije zbog vrlo loše lične higijene i higijene čovekove okoline. U dvadesetom veku kako su uvele stroga pravila lične higijene i higijene čivekove okoline, tako se bolesti i epidemije povlačile i nestajale, ne zbog vakcine. Zašto danas imamo priče o bolesti epidemiji samo u Srbiji, Mađarskoj i u Rumuniji? Zato što je higijena čovekove okoline u ovim siromašnim zemljama najgora, pa su i bolesti, zaraze i epidemije normalno tu učestalije. Jedina zaštita od bolesti i epidemije jeste dobra lična hgijena i higijena čovekove okoline i jačanje prirodnog imuniteta. Sve ostalo je laž.
  • Tata

    20.02.2018 08:10
    Otpor je neophodan
    Antivakseri su opasniji od narkomana, političara i novinara zajedno. Zato je otpor inteligentnih ljudi neophodan.
  • Posmatrač

    20.02.2018 06:57
    Tribina je održana...
    Antivakseri likuju uz "Tribina je održana"...
    Nema problema... jer niko ne bi imao ništa protiv da se u nekoj "ustanovi zatvorenog tipa" (ovo je bio eufemizam - bazni sastojak MMR vakcine) sastanu (makar i u većem broju) osobe sa manje ili više izraženim poremećajem ponašanja.
  • @informisan

    20.02.2018 06:55
    Mislis odrzana u onom hodniku gde su vas cusnuli, pa na slikama ispada da vas je puno?
    Ono ne prima ni 30 ljudi, tesko vam naduvati cifru:)
  • Nervirach

    20.02.2018 06:50
    Doktore Srek, Mungos mrzi sve. Nacista tipa jedna nacija, jedna vera,...
  • Radoje Domanovic

    19.02.2018 23:37
    Šta kaže "struka" ?
    Kaže biće epidemija ptičijeg gripa. Umreće milioni ljudi ako se ne vakcinišu. Ko je poverovao džaba se vakcinisao, za svaki slučaj.
    Šta kaže "stručnjak" na pitanje da li se vakcinisao protiv morbila?
    Kaže, ne imao sam SREĆU da sam preležao kao mali pa sam zaštićen za ceo život !
    Ovo je epohalno. Znači nemate tu sreću ida se zaštitite ceo život bićete nesrećni jer morate svakih 7-8 godina primiti vakcinu.
    Domanović je napisao "Vođa je slep", a Bukowski "Ako te ne mrze onda nešto radiš pogrešno".
    Prošla su vremena dogmi. Rečenica "Ipak se okreće" koštala je glave, ali to nije zaustavilo zemljinu rotaciju. Nemaju ni lekari, ni pravnici, ni inženjeri monopol na svoje znanje. Ako nisi lekar, to ne znači da ne umeš da čitaš. Da ne umeš da analiziraš činjenice i logički zaključuješ. Ovo je digitalni svet. Više nema tajnih znanja. Vreme je đavolov sudija, a
    gomila je gomila i ona nema mozak, džaba je vikati "Vođa je slep". U hotelu Novi Sad je poslata poruka -
    " U cara Trajana kozije uši", neko će čuti.
  • Mama Miljana

    19.02.2018 23:37
    Tribina
    Tribina je bila toliko posećena da nisu svi ni uspeli da udju. Cak nije bilo mesta ni za Vladimira Zimermana kazu ljudi da je dosao do ulaza i da kad je video kolika je guzva da je odma odustao i otisao kuci.
  • u prolazu

    19.02.2018 23:35
    da ne raspravljam
    Vakcine jesu vrhunac zaštite i prevencije nekih bolesti.

    Sada drugo viđenje:
    Zašto se ne daju pojedinačne vakcine? Jeftinije smućkati koktel!?
    Zašto niko ne sme da pročita nuspojave ove vrste vakcina?
    Zašto uvode nešto obavezno, što u demokratskim zemljama nije?
    Zašto niko ne garantuje da je ta vakcina ispravna?
    Zašto zvanično lažu o epidemiji morbila u Srbiji, uvećavajući 3 puta broj zaraženih? Zavode i one sa temperaturom i bilo kojim simptomom!
    Kako su te količine vakcina nabavljene pre pojave makar jednog obolelog? Stigle zalihe a onda se pojavio nulti oboleli, i to vakcinisan! Neće da kažu!
    Zašto ne kažu da je preko trećine zaraženih primilo tu vakcinu?

    Zašto je ugašen Torlak koji je pravio kvalitetne vakcine kojima smo i mi vakcinisani?
    Zašto se kupuju jeftine vakcine sa stabilizatorima koji mogu da izazovu trajne posledice?

    Na kraju, ko profitira od ovog biznisa i zašto po cenu dece?

    Nisam uopšte protiv vakcinacije, prave i zdrave, ali sam protiv eksperimenata nad narodom koji zaista nema pojma šta se radi i ko tu zarađuje!

    Dajte lekarima da odgovaraju za posledice vakcine i niko vam je neće dati! Dajte "državi" da odgovara za posledice, i neće biti obavezna! Dajte proizvođaču da odgovara i nikad neće ni doči do nas!

    Tu je problem, ne u vakcinaciji, stečenoj tekovini!
    Na šta liči kad te neko tera na nešto što neće da garantuje da nije štetno? ZA DECU!
    Ovo je crtani film od države i nečije polje za eksperimente!

    A, jesam za vakcinaciju! Ali kao što je nekad bila!
  • Pavle

    19.02.2018 23:01
    Majka nema pravo glasa
    Ne treba da odlučuje roditelj nego država. Ali da vakcinaciju zabrani dok se ne dokaže da je korisna (što će biti nikad jer je destruktivan izum).
  • ZA NEPISMENE

    19.02.2018 22:19
    minus = samoindetifikacija
    Molim da se nauci znacenje reci KONTRAINDIKACIJA pre nego sto se ista primeni u komentaru!




  • Mama

    19.02.2018 21:58
    Hehehe
    Tribina je odrzana! Dosta vise obmanjivanja javnosti.
  • Informisan

    19.02.2018 21:30
    Tribina u Novom Sadu je održana večeras u Hotelu Novi Sad, a bila je toliko posećena da sala nije uspela da primi sve zainteresovane. Mislite o tome...
  • Gaga

    19.02.2018 21:03
    Otpor antivakcinasima
    Pa ako se pogleda da je doticna skola u kojoj je trebala biti održana tribina dobila minimum 150 mejlova koji im objasnjavaju da time krse zakon daje se zaključiti da je Novi Sad ipak za vakcine.
  • Vlada

    19.02.2018 21:02
    @Salamander
    I te kako je moguće imati dve ili više akutne infekcije u telu. To se stručno naziva superinfekcija, gde druga infekcija ne mora da bude samostalna, nego može biti i oportunistička. Moguće je imati više virusnih infekcija, a takođe i kombinovano virusne i baterijske. I to nema nikakve veze sa time koliko je DNK "spreman da obradi". Pretpostavljam da ste time hteli reći da virus napada zdravu ćeliju, menja njen DNK tako da ona proizvodi još virusa, i sa te strane ste u pravu. Jedna ćelija ne može istovremeno "opslužiti" više virusa u opštem slučaju. Samo što ste izgleda preskočili onaj čas biologije gde su nas učili da se ljudski organizam sastoji od biliona ćelija, pa virusi imaju širok izbor i dovoljno prostora da se razmašu.
    Pročešljajte ponovo tu Vašu tridesetogodišnju literaturu...
  • Лик

    19.02.2018 20:44
    Логика
    Чиста вода за пиће и вакцине су спасиле више живота него што ће било која друга мера у медицини. То је готово аксиом јавног здравља. У нашем Закону о заразним болестима одувек је обавезна вакцинација. У земљама у којима није, то је само зато што се и даље одазива више од 95% становништва, без законске пресије. Просто, цивилизованији су. Шта ће овај професор да каже или адвокат Никола Тадић који је радио у Институту за јавно здравље Војводине једва 3-4 године и дигао отпремнину да оком није трепнуо, а сада, без блама и стида, брани родитеље који не вакцинишу децу, уместо да буде главни заговорник вакцинације међу адвокатима?
  • rade

    19.02.2018 20:22
    Pa ovi su svi moj do mojega, da prostis!
  • Salamander

    19.02.2018 19:45
    @mrva
    Evo, pocni da ucis: knjiga iz 1974, 100 godina ispred vremena.
    DNA ima toliko interesantnu strukturu, da tvo " mega-giga" procesor ne moze ni da primirise jednom promilu promila samo jednog delica jednog hromozoma
    http://slobodni-univerzitet-srbije.org/files/geni-molekuli-jezik-rakocevic.pdf
    A na DNA radim 30 godina u tom smislu
  • Мунгос

    19.02.2018 19:33
    @ Andrija Šrek, а пропо,
    Презиме Цимерман је једно обично презиме на које не би требало да се уопште обраћа пажња. Мене је то презиме иритирало због неког сећања, а то је на Америчког амбасадора Ворена Цимермана који је 1991. године у Београду примао на пријем неке српске витезове опозиционаре. Чак је један српски витез добио титулу „Цимерманов Конобар“. Ето у томе је штос, ја до данас нисам знао да је „Цимерман“ Јеврејско презиме, све сам мислио да је то Америчко презиме Немачког порекла. Знаш како кажу Немци: „Цимер фрај = Слободна соба“.
  • Vlada

    19.02.2018 18:45
    Šarlatanstvo i zamena teza
    Doktorka kaže da preko 75% roditelja kaže da se poremećaj govora javio nakon MMR vakcine. Stvarno, nepobitno dokazana uzročno-posledična veza. Već u startu dokaz koliki je šarlatan pomenuta doktorka. Na stranu što najčešće ni nemaju reper jer se deca vakcinišu uglavnom pošto napune godinu dana, a koliko su razgovetno pričala do vakcine? Ali da zanemarimo čak i to. Da li je moguće da niko ne vidi ogromnu zamenu teza ovde? Koji procenat dece ima poremećaj govora? Ne znam tačan broj, ali pretpostavimo da je velikodušnih 10% od ukupnog broja vakcinisane dece. To znači da je 7.5% vakcinisane dece razvilo poremećaj u govoru posle MMR. E sad, uporedite taj procenat sa procentom obolelih od morbila plus komplikacije kada bismo ukinuli vakcinu. Malo se matematika ne slaže, je li tako, "doktori"?
  • mrva

    19.02.2018 18:42
    @Salamander

    moj CPU (procesor) trenutno radi na nekih 5% a obrađuje oko 200 različitih operacija. Lako je da ustanoviš, desni klik dole na zaglavlje Windowsa pa na Task Manager. Ako je DNK kao procesor onda ti poređenje ne ide u prilog.

    tipičan si primer nekog ko misli da se razume a jedva je zagrebao površinu. Večiti problem našeg društva - svi pamentni i sa neverovatnom željom da neko vrednuje njihovo mišljenje a u pozadini ćorak. YouTube generacije, pogledaju par serviranih priča i pomisle da znaju temu.
  • Novosadjanin

    19.02.2018 18:23
    nisam robot ne ne
    200 godina naucnog i medicinskog napretka zahvaljujuci vakcinama je usporilo jer svako misli da je strucnjak posle sat vremena na Guglu. Vreme kad se sumari, pravnici, Karleuse i Maje Volk smatraju vecim strucnjacima za vakcinaciju i biohemijske procese od imunologa, biohemicara, farmaceuta itd. Mozete vi slobodno misliti i da je Zemlja ravna, u Dereticeve tvrdnje, da ljudi-krtice i ljudi-gusteri vladaju svetom, to je taman u rangu verovatnog kao i ovo, ali sa ovim niste g***i samo sebi, vec ugrozavate i zdravlje drugih ljudi.
  • ftlog

    19.02.2018 18:09
    wtf
    Maja Racic (ex Pulic) predavac? Zavrsila megadens! Ona da mi kaze da li da vakcinisem dete? HAHAHAHAHAHAHA
  • @Marko

    19.02.2018 18:03
    "Ako je ovo tribina informativnog tipa, ne vidim razlog da se ukida. dodjemo, saslusamo, pitamo, diskutujemo...ne svidja nam se. moji klinci su vakcinisani, nisam deo nikakvog lobija, ali cu uvek i uvek zeleti da cujem drugu stranu, drugacije misljenje od onog koje nam servira recimo uvazeni i istininoljubivi ministar Zlatibor Loncar, zvani dr....."

    Ne, ovo nije tribina informativnog tipa niti iznošenje "druge strane" (koja u ovom slučaju zapravo i ne postoji - naučna zajednica je tu jednoglasna).

    Ovo je klasično antivaksersko ispiranje mozga i vrbovanje budućih žrtava, pardon mušterija.
  • Dzamburu_Nkoma

    19.02.2018 17:46
    @Veronika
    Ova tvrdnja da u Africi nema autizma... ja jednostavno ne mogu da verujem da je to neko izjavio. Pa u Africi se ne zna koliko je ljudi umrlo i od cega. Spominjete Afriku gde je citav zdravstveni sistem upitan, gde ljudi idu kod samana i kod plemenskog vraca!
    Da li znate koja drzava ima najveci procenat obolelih od autizma? Japan! A da li znate da je Japan svojevremeno zabranio MMR vakcine i da je nakon zabrane broj obolelih od autizma poceo jos vise da rasta? Potrazite na netu Yokohama autism study i procitajte ko je sproveo istrazivanja, definitivno nisu homeopate ili pravnici.

    @Svetlana i ostali koji govore da je ovim ugrozena sloboda izbora bla bla bla i opet bla. SLOBODA IZBORA NE POSTOJI KADA JE U PITANJU ZDRAVLJE NACIJE.Nemate pravo izbora kada vas izbor da nevakcinisete dete moze da narusi kolektivni imunitet i da krene da se siri zaraza. To se upravo desilo kod nas.
    Da je 95% dece vakcinisano boginje se ne bi tako lako sirile. I zbog vas ja ne mogu svoje trogodisnje dete da saljem u vrtic jer moze da dobike boginje i prelezi ih sa bezazlenom klinickom slikom zato sto je vakcinisan ali zato moze da zarazi bebu koja ima 4 meseca. I sta sada da radim?
    Da smo normalna zemlja kao drugr gde ne postoje zakoni koji teraju ljude da se vakcinisu a opet im je % vakcinisanih blizi 100% ne bih morao da razmisljam o ovakvim stvarima.
  • :/

    19.02.2018 17:28
    -
    @Lana

    A koje su moguce kontraidikacije na nevakcinisanje?
    Da li ste i to procitali?
  • Bg

    19.02.2018 16:59
    eksperti opste prakse...
    Lako je tudjim k... gloginje mlatiti. Mislim da tu niko od njih nije lud, ne verujem da bi bilo ko od njih seo u avion koji bi vozio istaknuti homeopata ili profesor pravnog fakulteta, a za vakcinaciju su svi strucni i bogom dani...
  • Andrija Šrek

    19.02.2018 16:44
    @Mунгос
    Bilo bi interesantno znati:
    1. da li imaš nešto protiv Bob Dylan-a, ili
    2. mrziš SVE Jevreje, pa ti toliko smeta prezime Cimerman?
  • Реалан

    19.02.2018 16:03
    Не подржавам овај покрет, али имају право на окупљање. Наравно не у школама јер оно што пропагирају је противно законима државае (какви су, такви су, морају да се поштују). Е сад, то што им хотел није дао простор за трибину је чиста одлука власника (управника, кога код) хотела. Приватна фирма, могу да (не)угосте кога хоће.
  • @Svetlana NS

    19.02.2018 15:52
    Dat je veoma smislen odgovor: zato što se time ugrožava KOMPLETNA populacija. Data su i detaljna objašnjenja zašto do toga dolazi. Ako niste u stanju da shvatite ta objašnjenja, to nije problem. Upravo zato što postoje nedovoljno obrazovani ljudi i nedovoljno inteligentni ljudi postoji zakon koji nas štiti od vas. Imate slobodu da radite šta želite dokle god time ne ugrožavate druge, a ovde je upravo to slučaj.
  • @Salamander

    19.02.2018 15:48
    "DVE akutne bolesti ne mogu postojeti u isto vreme u telu!"

    Naravno da mogu. Verovatnoća za takvo stanje (tj. za ispoljavanje više od jendog skupa simptoma) je veća kod osoba sa oslabljenim imunim sistemom. Moguće je imati morbile i grip. Moguće je imati čak i dve vrste gripa u isto vreme. Sida nije smrtonosna bolest. Smrtonosna je prehlada koju navučete uz nju.

    "DNA je kao procesor: nije u stanju u jednom vremenu da obradi 2 bolesti."

    DNK (K!) nije nikakav procesor i ništa ne obrađuje.

  • LOL

    19.02.2018 15:42
    Tribinu drže sve sami stručnjaci psihijatar, urolog,šumar/ekonomista, pravnik, fonetičar i diplomirani homeopata iako svako normalan zna da je homeopatija isto što i gledanje u pasulj tj pseudonauka i kao takva ne postoji naravno ni na jednom fakultetu . Šta je sledeće gost tribine diplomirani astrolog i šaman. Ako imate argumenata protiv vakcina napravite tribinu na kojoj će učestvovati stručni ljudi kao što su imunolozi, genetičari, pedijatri, defektolozi itd. a ne šarlatani.
  • Marakana

    19.02.2018 15:34
    Tribina će biti održana na brazilskoj Marakani. Zbog velikog interesa. Najavljuje se prisustvo 2,5 milijarde ljudi, pa će ipak morati na otvorenom.

    Ako i tamo ne otkažu.

    Jedno je sigurno - mjesto održavanja se polako, 350 m po 350 m, pomjera prema zatvoru. Tipujem da im tamo neće zabraniti tribinu. Čak će im dati dvadesetogidišnji termin.
  • marko

    19.02.2018 15:20
    Ako je ovo tribina informativnog tipa, ne vidim razlog da se ukida. dodjemo, saslusamo, pitamo, diskutujemo...ne svidja nam se. moji klinci su vakcinisani, nisam deo nikakvog lobija, ali cu uvek i uvek zeleti da cujem drugu stranu, drugacije misljenje od onog koje nam servira recimo uvazeni i istininoljubivi ministar Zlatibor Loncar, zvani dr.....
  • Andrija Šrek

    19.02.2018 15:16
    ...
    Ali zašto, zašto??
    Pa treba im, kao fol, dozvoliti tribinu pa ih onda pohapsiti na gomili đuture, zbog obmanjivanja javnosti i ugrožavanja zdravlja stanovništva!
  • Мунгос

    19.02.2018 15:15
    @ Vladimir Cimerman,
    Мислим да теби такође треба дати да изедеш једно тепање. Прво, због овог омрзнутог презимена „Cimerman“. Друго, основна је претпоставка да Ботови и Тролови раде за сендвич. „Antivakcinalisti“ сигурно нису ангажовани ни од Сороша, ни од МОНСАНТО, ни од СНС, па да добију неки сендвич од њих. Ја не знам, али те саветујем да покушаш да пронађеш неки њихов мотив који није троловски, сигурно.
    Иначе молим да направиш разлику између овог што сам рекао „треба да изедеш“, или да сам недајбоже подигао руку. Оно прво је било „говор мржње“, а подизање руке би било чист фашизам.
  • Bulevarac

    19.02.2018 15:11
    Samo statistički
    Antivakseri, ajde ovako: SVI da se odreknemo vakcina - neću da moje dete bude prepreka vašem da dobije morbile. Da li bi vam onda bolje izgledala verovatnoća da vaše dete ima 0,1% šanse da ima smetnje u govoru ili 1% šanse da bude na Novom groblju? Ja znam šta bi izabrao...
  • JovaNS

    19.02.2018 15:10
    @limanac
    Post hoc ergo propter hoc? Obrazujte se o tome šta je to pa ćemo da pričamo. Gospodja doktor Sovilj nije stručnjak za vakcine i nijednom nije ponudila nikakav mehanizam kojim objašnjava kako vakcine izazivaju simptome za koje tvrdi da izazivaju. Niti uradila naučno istraživanje da taj mehanizam potvrdi i dobila svoju Nobelovu nagradu za medicinu, zato što bi time izokrenula celu medicinu naglavce.

    "Svi sumnjaju jer se simptomi raznih pervazivnih poremećaja pojavljuju neposredno nakon vakcine. " Čestitam, upravo ste uradili post hoc ergo propter hoc. Nije vam palo na pamet da su dijagnostičke metode napredovale tako da se ti poremećaji, umesto pre kretanja u školu i obdanište kao nekada, sada detektuju puno ranije? Ne, to ne može biti slučaj nikako. Krive su vakcine. A lešinarima je najlakše da upere roditelje kojima je najteže kuda god oni to požele, okriva koga od, uzmu malo novaca od antivakcinalnog lobija. I od roditelja, za lečenje "povreda od vakcine", što da ne? Tu onda imamo i argument od "dokumenta iz kutije lekova". Što da ne?

    Ni N od nauke i naučnog metoda ovde nema.
  • Svetlana NS

    19.02.2018 15:04
    Što ne znate da čitate?
    Oni koji su ZA vakcine, toliko su ostrašćeni u svojoj mržnji prema ostalima, da ne znaju ni da čitaju. NIKO ne traži UKIDANJE vakcina već samo PRAVO NA SLOBODAN I INFORMISANI IZBOR. Još nisu dali smislen odgovor što ih ugrožava ovakav zahtev.
  • Cika Crni

    19.02.2018 15:03
    Daning Kruger efekat
    Tacno dobijem dijareju kad vidim ove sto se razumeju u medicinu ko petogodisnjak u nuklearnu fuziju.
  • Anonimus

    19.02.2018 15:02
    --
    Kakva tribina? Zar nisu u zatvoru.
  • Sale P

    19.02.2018 14:57
    strasno
    Mislim da je mnogo gore biti glup nego zao. Zlikovca mozda i mozes razuveriti i opametiti ali budalu nikad i nikako. Sve te antivaksere oglobiti i poslati na drustveno koristan rad. Stetocine.
  • Nenad

    19.02.2018 14:56
    Čuj, ''diplomirani homeopata''! Na kom se to univerzitetu stiče diploma homeopate? Verovatno na istom sa kog izlaze diplomirani alhemičari, magistri čarobnjaštva i krunisane proročice.
  • Salamander

    19.02.2018 14:48
    OBRATITE PAZNJU
    Da li je ikada iko imao Morbile uz Parotitis?
    A Parotitis i Pertusis?
    A Pertusis uz Morbile?
    A uz Grip, mozda?
    Itd.:
    A ZASTO?
    Evo:
    DVE akutne bolesti ne mogu postojeti u isto vreme u telu! DNA je kao procesor: nije u stanju u jednom vremenu da obradi 2 bolesti. Naravno ni 3 ni 4 ...
    Pa zasto se onda daje MMR, Pentaksim... kako imuni sistem da naucimo od cega da se brani , ako ga zbunimo?
    Ili je mozda bas to i cilj ( a ocigledno jeste ).?
  • Mandic

    19.02.2018 14:37
    limanac
    Aj,ne batrgaj se,moj ima 3 i po i jos ni ne zna zglavno da prica.Sa dve godine znao par reci.I sta sad?Zdrav,prav,normalan,ni pomislila nisam da ima smetnje u razvoju.Manite se neta i odvedite to dete u parkic.Bok.
  • hahaha

    19.02.2018 14:32
    ali ovi antivakseri sto se raspisali .... hahahahaha ...
  • Zoki

    19.02.2018 14:25
    Ne mogu antivakcinaši da shvate razliku između njihovog neznanja, i znanja stručnjaka u tom polju.

    Dovode psihijatra da priča o vakcinama, ili mamu sa radnim stažom mame od 15 godina, koja je saobraćajni tehničar.

    Žale se na državu i pričaju o nepoverenju, a oni prvi nestručni bi hteli da pričaju o usko stručnim stvarima bez znanja, i povrh toga negiraju mišljenja ne samo naših, već svih svetskih stručnjaka, koji nisu podeljeni po ovom pitanju.

    Oni bi da uređuju državu a voleli bi malo da se deca razboljevaju i umiru od zaraznih bolesti, jer misle da imaju pravo na sopstvene dokaze, koje nikome ne pokazuju.

    Vođe ovih grupa treba strogo kazniti, jer su sa namerom obmanjivanja, svoje grupe zatvarali za bilo kakvo suprotno mišljenje i banovali svakoga ko se usudio da im objasni, da ih uputi, nazivajući ih farmakomafijašima, jer znanje za drugo nisu imali, a sada po e-novinama idu i traže 40 godina zatvorske kazne za doktore koji ne objasne i upućuju, iako to rade i radili su i na internetu i van njega.

    Dovodili su roditelje namerno u zabludu, širenjem laži i neistina, preuveličavanjem, krivljenjem i falsifikovanjem podataka više od jednom, udruživali se radi podrivanja sistema javnog zdravlja i ugrožavanja celokupnog stanovništva Srbije, podmićivali pedijatre da im izdaju lažne kartone o vakcinaciji. Sada vade lažne alergije na jaja.

    Pa to ni NATO na koji se stalno vade, ne bi smislio. To samo srpska glupost može. Šta će nama NATO, možemo mi i sami sebe pobiti.
  • Родитељ

    19.02.2018 14:22
    Тоталитаристи спречавају скуп
    Истина је да организована група интересно повезана, прети физичким насиљем и врши притиске како би органичила људско право слободе говора. Њу предводи "доктор" чијег колоквијалног речника би се постидео и кочијаш.
    Трибина ће се одржати.
  • Vladimir Cimerman

    19.02.2018 14:12
    Antivakcinalisti
    Nemojte dozvoliti da vas zavaraju ovi što botuju u komentarima to je sve njihova ekipa. Objavili su u svojoj grupi ovu vest, te pozvali ljude da ostavljaju antvakcinalne komentare i već hiljadu puta vidjena top šop svedočanstva.

    Dakle, na spisku su svi do jednog antivakcinalisti, a poseban problem je u tome što tribine koje organizuju lažno predstavljaju kao pro i kontra, međutim, ako odete na takve nameštaljke i kažete jednu jedinu pozitivnu stvar o vakcinama krenuće šikaniranje od strane prisutnih u publici, a u zavisnosti ko je tu taj dan rizikujete da dobijete i batine.

    Imate snimak na internetu sa antivakcinalne tribine u Nišu gde su nekoliko minuta pretili jedinoj osobi u sali koja je bila za vakcine i kasnije komentarisali da je dobro prošla što nije „izela jedno tepanje”.
  • riba na suvom

    19.02.2018 14:09
    za Veronika
    Gospođo, deca u Africi ni ne dožive da prime MMR vakcinu, milioni ih umru od neuhranjenosti i malarije i pre nego što dođu do MMR. Često ne stignu da dobiju ni jednu jedinu vakcinu.
  • limanac

    19.02.2018 14:05
    @JovaNS

    Sram te bilo!!! Dovodiš u pitanje gospođu Sovilj , profesorku koja se bavi poremećajima u govoru dece. Da li si uopšte ikada u životu imao prilike da vidiš kako izgleda dete od 2 godine koje još nije progovorilo? Nisi, jer si imao sreće da tvoje dete bez posledica primi MMR. Desetine i stotine ljudi samo u Novom Sadu svake godine nisu te sreće. Privatne ordinacije za pomoć deci sa smetnjama u govoru su prepune.
    Šta misliš, zašto toliko ljudi ima nepoverenje prema ovoj vakcini? Ne, nije zbog stalno spominjanog lekara u Britaniji koji je to prvi tvrdio, pa su ga izbacili iz lekarske komore.
    Svi sumnjaju jer se simptomi raznih pervazivnih poremećaja pojavljuju neposredno nakon vakcine.
    I onda lekari kažu: pa to se se slučajno tako zadesilo, to nema veze sa MMR.
    A gospoda u ministarstvu su toliko arogantna da ne žele čak ni da pomere davanje ove vakcine za 12 meseci.

  • jova limanac

    19.02.2018 14:03
    100% onih koji su ikada u svom životu udahnuli vazduh su umrli, zbog toga moramo zabraniti disanje jer je opasno po život! Organizujte tribine i prosvetlite ljude o ovoj opasnoj navici!
  • Vojko

    19.02.2018 14:02
    Ovakvi skupovi su korisni, jer olakšavaju rad policiji.
  • pera

    19.02.2018 13:55
    ..
    Ovim doktorima treba oduzeti titulu i zabraniti da se bave pozivom, posto ne mozes biti lekar i propagirati suprotno od medicine. Mozes biti vrac. Neka pise vrac Jovana Stojkovic. Jasno je da je SNS zabranio ovo, a ne 'javnost', ali bar u ovom jednom jedinom slucaju su uradili dobru stvar, iako verovatno iz veoma losih namera.
  • Lala

    19.02.2018 13:45
    Vojovodina bez epidemije
    Kome to smeta što u Vojvodini nema epidemije malih boginja pa dovodi aktiviste iz Beograda i Niša da šire propagandu protiv vakcinacije?
  • Brus Vilis

    19.02.2018 13:42
    "... a preko 75 odsto roditelja tvrdi da se poremećaj javio nakon MMR vakcine..."

    Nije to ništa, čak 100% dece se barem jednom razboli od gripe za vreme školovanja. Da ukinemo obrazovanje?
  • Zvonce

    19.02.2018 13:40
    Vakcinacija je zakonom obavezna.
    Ustavni sud potvrdio ustavnost zakona.
    Svi koji ne postuju zakon iki nagovaraju druge da krse zakon cine krivicno delo.

    Ende. Iliti tacka na glupost.
  • Najvažnije

    19.02.2018 13:38
    Imamo li mi našu državu?
    Tako je to kad dozvoliš postojanje gomile NVO organizacija koje finansiraju isti oni koji bi ovde da propisuju slobodu govora i vrste poželjnih i nepoželjnih mišljenja.
    Dok se u americi već vode sudski postupci protiv vojske amerike, zbog posipanja alumijuma, stroncijuma, barijuma i plastičnih čestica, takozvanog chemtraila kojem su se nekada smejali, a sada ga opisuju i priznaju - dotle kod nas ne može da se prihvati činjenica da postoje naučnici, labaratorije i sistem implementacije koji rade na istrebljenju ljudi i njihovoj neplodnosti.
    Imamo li mi državu koja čuva narod - ili državu koja radi za druge???
  • dr Petrovic

    19.02.2018 13:36
    Upozoravali smo 1989
    Pri formiranju lekarske komore, da je socijalna politika prevashodna i da medicinska struka mora da se stiti, kao stub drustva. Ali ne, prevagnula je otimacka anarhija alavih i neobrazovanih politicara.
    Kako?
    Partijski!
    To se sada nastavlja.
    Najveca je glupost dekompozicija DOMACE STRATESKE medicinske podrske: Torlak, Pasterov, Galenika, Jugoremedija..Hemofarm...Niva...
    Eto tu su gradjani izgubili poverenje, jer su strane ( a koje druge, nego iz NATO zemalja, koje su nas 1999 bombardovale: to se NE ZABORAVLJA ) kompanije uz pomoc domacih izdajnika politicara, rasturile nasu medicinu. Sada nam odlaze lekari, a gradjani SA PRAVOM nemaju poverenja u Novartis, jer je raskrinkan.
    Ljudi prate, citaju, nd moze ih se LAGATI .
    dr Mirosavljevic i dr Kon su se iskompromitovali. A nisu KAZNJENI

    Eto to je sustina
  • Мунгос

    19.02.2018 13:34
    @ Gorica Nikolin,
    Није трибина наишла на „велики отпор јавности“ Новог Сада.
    Трибина је наишла на велики отпор Министарства и држалаца јавног простора где би могла да се трибина одржи.
  • Posmatrač

    19.02.2018 13:33
    "Po slovu" obaveznu vakcinaciju definiše zakon, a suština obavezne vakcinacije je slična suštini obaveznog vezivanja pojasa u automobilu (zaprećena je kazna za nevezivanje) ili suštini obavezne osnovne škole (probajte da ne šaljete dete...).

    Iako vezan pojas u nekim situacijama odmaže, a u školi ima vršnjačkog nasilja, nema zakonskog osnova da se te dve stvari izbegavaju, posebno što su navedene negativne strane nesrazmerno manje izražene nego pozitivne.

    Ovo gore je argument da tu advokati nemaju šta da traže, a lekari samo ako su specijalisti infektolozi.
  • Vlada

    19.02.2018 13:17
    Sloboda izbora!
    Treba da razbijemo iluziju da je Srbija, pa i ostale, država institucija gde svako radi svoj posao. Srbija je uzurpirana od strane pojedinaca na vlasti koji brinu isključivo o svojoj koristi, pa je tako i sa onima koji "brinu" o zdravlju nacije. Obavezna vakcinacija je POSAO, i ništa više za one koji se predstavljaju da brinu o zdravlju. ŽELIM SLOBODU IZBORA, to je sve.
  • Sramota!

    19.02.2018 13:11
    Sloboda govora i mišljenja je garanrovana Ustavom!
    Ne brani njima nikakva javnost da održe tribinu, već zna se ko.
    Dobro je bar što će kroz ovu vest građni saznati da su protiv vakcinacije i brojni lekari, pa i profesori medinckih fakulteta, a ne kako to režim govori samo estradne zvezde i šarlatani.

    http://www.021.rs/story/Info/Region-i-svet/182008/Slucaj-Novartis-Grcki-politicari-pod-istragom-u-aferi-s-farmaceutskom-kompanijom.html
  • JovaNS

    19.02.2018 13:10
    Homeopata
    Maja Racić, Homeopata. Čim ste u društvu s homeopatama, to sve govori o vama. Znači da tu nema ni n od nauke i ni s od struke.

    "Ona u javnim govorima kaže da u Institut dolaze deca sa poremećajem govora, "a preko 75 odsto roditelja tvrdi da se poremećaj javio nakon MMR vakcine". "
    1) Roditelji tvrde. Da li zaista tvrde ili gospodja tvrdi da oni tvrde?
    2) To što se nešto desilo vremenski posle nečeg drugog, ne znači da je izazvano tim drugim. Tvrditi suprotno znači da činite Post hoc ergo propter hoc grešku logičkog mišljenja.

    Ukratko, od svih ovih govornika, niko nije imunolog niti stručnjak za granu medicine koja se bavi istraživanjem vakcina.
  • Veronika

    19.02.2018 13:10
    USA loby
    Mi smo u Novom Sadu previše zatucani posvim pitanjima. Tribina je otvorena za one koji su neodlučni, kao i za one koji hoće da razumeju šta im se desilo sa decom. Potpuno je nedemokratski ne dozvoliti ovakva okupljanja i izjavljivati u ime svih građana da su doktori nepoželjni. Prva sam koja bi im besplatno ponudila prostorije da ih imam, a nadam se da će im neko izaći u susret i ponuditi salu za tribinu.
    Dok šaka upornih doktora, sa puno dobre volje i sa malo sredstava pokušava da objasni javnosti šta se krije iza vakcina, američke firme koje imaju milijarde dolara, koje im omogućavaju da,( kao što je već dokazano u nekoliko zemalja), potplaćuju političare, angažuju vrhunske advokate, šire dezinformacije i paniku putem medija, kako bi se nastavilo vakcinisanje i zagovaraju uvođenje novih.
    Zašto u Africi jedva da ima autizma i zašto ga ima sve više u najrazvijenijim i najbogatijim zemljama sveta? Postoje statistike koje svako može pogledati. Kako roditelji mogu da veruju u vrednost vakcine, ako su im deca u opasnosti zbog 1ili 2 nevakcinisana deteta? Vakcina treba da štiti decu ako dođu u kontakt sa virusom, te je svako drugo objašnjenje suvišno. "Pojava žarišta malih boginja" su scenarija koja se redovno koriste kako bi se zaplašili roditelji. Kad nam se bude GARANTOVALA bezbednost istih,onda vakcina može da bude obavezna. Dok se neko igra ruskog ruleta sa zdravljem i životima naše dece, svaki roditelj bi trebalo sam da rešava o vakcinisanju ili nevakcinisanju svoga deteta
  • Лука Лабан

    19.02.2018 13:06
    Кад владари неће да се експонирају онда прљаве послове препусте невладиним организацијама. Обичним људима који су нешто научили из претходних година остаје да се самоорганизују и издрже у својој борби. Остали нек наставе да гледају Фарму, Парове, једу сендвиче... и уживају у светлој будућности.
  • Lana

    19.02.2018 13:04
    Eh
    Kad pročitam tekst vidim da je naslov potpuno u neskladu sa tekstom, jer nikakav otpor Novosađana ne postoji, već "vakcinaški lobi" preko aktuelne vlasti onemogućava korištenje prostora, koje daje suprotnoj strani da koristi do mile volje.

    To je "vakcinaška demokratija", pod geslom mi, mi i samo mi.

    Treba uvesti najstrože kazne (40 godina zatvora) za pedijatra ili lekara, koji roditeljima ne pročita i ne objasni šta znače kontraindikacije vezane za vakcine u Republici Srbiji, a koje je objavio institut "Batut".
    U njima je blago rečeno "jezivo", šta se sve spominje kao kontraindikacija, kao posledica primanja pojedinih vakcina, koje se danas (od nedavno prisilno) daju našoj deci (putem ucena roditelja).
  • Vakser

    19.02.2018 13:04
    Neka kontaktiraju Jankovićev PSG, a u vezi sa prostorijama! PSG direktno stoji iza ove grupe, informacije su lako proverljive.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna